پایان نامه تمایلات رفتاری مشتریان
برای دانلود پایان نامه ها درباره این موضوع روی تصویر زیر کلیک کنید :
پایان نامه مطالعه و بررسی عوامل موثر بر تمایلات رفتاری مشتریان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی(گرایش بازاریابی بین الملل) مطالعه و بررسی عوامل موثر بر تمایلات رفتاری مشتریان )تحلیل مقایسه ای میان بانک های دولتی و خصوصی( پائیز 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما […]
پایان نامه رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ کارشناسی ارشد رشته:مدیریت بازرگانی گرایش :بیمه عنوان: بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در شرکت های بیمه شهرستان رشت تابستان1393 برای رعایت […]
پایان نامه تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور دانشکده علوم انسانی گروه علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی عنوان پایان نامه: تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران استاد مشاور: دکتر لقمان کشاورز پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد […]
پایان نامه تقسیم بندی مشتریان بر اساس تمایل به خرید کالای سبز در بازار مصرفی ایران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین المللی تقسیم بندی مشتریان بر اساس تمایل به خرید کالای سبز در بازار مصرفی ایران شهریور 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما […]
پایان نامه بررسی تاثیر تجربه خدمت، ارزش ویژه رابطه و ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتریان هتلهای شهر یزد
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش: عنوان: بررسی تاثیر تجربه خدمت، ارزش ویژه رابطه و ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتریان هتلهای شهر یزد سال تحصیلی 1394-1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی […]
پایان نامه تاثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت رابطه با مشتریان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت تاثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت رابطه با مشتریان (مطالعه موردی شعب شرق بانک سپه تهران ) دانشجو : راضیه محمدی استاد راهنما : جناب آقای دکترامیر خانلری استاد مشاور : جناب آقای دکتر احد زارع پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در مدیریت MBA 1392 […]
پایان نامه مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانکهای دولتی و خصوصی بر مشتریان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل موضوع : مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانکهای دولتی و خصوصی بر مشتریان استاد مشاور: جناب آقای دکتر منصور مومنی زمستان 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]
پایان نامه بررسی مکانیزمهای مختلف مشتریان در مواجه با نارسایی خدمات و تاثیر شهرت برند بر آن
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت موسسه آموزش عالی نیما پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان بررسی مکانیزمهای مختلف مشتریان در مواجه با نارسایی خدمات و تاثیر شهرت برند بر آن شهریور 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی […]
پایان نامه عوامل مؤثر بر پذیرش بانكداری الكترونیك در میان مشتریان بانك ملت استان اردبیل
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی بینالملل عنوان: عوامل مؤثر بر پذیرش بانكداری الكترونیك در میان مشتریان بانك ملت استان اردبیل زمستان 1393 […]
پایان نامه ارشد : مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانکهای دولتی و خصوصی بر مشتریان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت گرایش : بازاریابی بین الملل عنوان : مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانکهای دولتی و خصوصی بر مشتریان
پایان نامه ارشد : عوامل مؤثر بر پذیرش بانكداری الكترونیك در میان مشتریان بانك ملت استان اردبیل
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت گرایش : بازرگانی بین الملل عنوان : عوامل مؤثر بر پذیرش بانكداری الكترونیك در میان مشتریان بانك ملت استان اردبیل
دانلود پایان نامه پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان
عنوان : شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان
پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: بررسی اثر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتریان بانک سینا
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش : مالی عنوان : بررسی اثر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتریان بانک سینا
پایان نامه ارشد فناوری اطلاعات: طراحی و پیاده سازی سیستم خبره برای پیش بینی الگوی ماندگاری مشتریان
دانلود متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات
پایان نامه ارشد فناوری اطلاعات: شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان و ارائه راهکارهای گوناگون
دانلود متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات
پایان نامه ارشد رشته مدیریت: ارزیابی پذیرش کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت و تمایلات مشتری درمطالعه میدانی بانک ملت
متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت
پایان نامه شناسایی عوامل کلیدی موفقیت بر تجربه ی مشتری
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی گروه مدیریت پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت ، گرایش بازرگانی بینالملل عنوان شناسایی و رتبهبندی عوامل کلیدی موفقیت بر تجربه ی مشتری در بانک بهمن ماه 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]
پایان نامه رابطه عدالت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی عنوان: رابطه عدالت سازمانی و خودسودمندی کارکنان با رفتار شهروندی سازمانی در بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی استان تهران زمستان 91 برای […]
پایان نامه عملکرد مدیریتی مدیران آموزشی با رضایتمندی کارکنان
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات کرمان گروه مدیریت آموزشی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت آموزشی (M.A) عنوان : بررسی رابطه عملکرد مدیریتی مدیران آموزشی با رضایتمندی کارکنان آموزش ودانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان سال تحصیلی92-91 […]
پایان نامه بررسی روابط بین سرمایه گذاری سازمان در سرمایه اجتماعی ، تعلق کارکنان ، پیامدهای کاری و عملکرد مشتری
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایاننامه کارشناسی ارشد در رشتهی مدیریت بازرگانی (بازاریابی) بررسی روابط بین سرمایه گذاری سازمان در سرمایه اجتماعی ، تعلق کارکنان ، پیامدهای کاری و عملکرد مشتری (مورد مطالعه: بانکهای تجاری استان ایلام ) استاد مشاور: دکتر محمد تابان شهریورماه 1393 برای رعایت حریم […]
پایان نامه بررسی رابطه بین سبک رهبری مدیران و یادگیری سازمانی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود دانشکده علوم انسانی ، گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.A” گرایش : مدیریت منابع انسانی عنوان : بررسی رابطه بین سبک رهبری مدیران و یادگیری سازمانی (مطالعه موردی: شعب بانک کشاورزی شهرستان شاهرود) پاییز 1393 برای رعایت […]
پایان نامه پیش بینی عملکرد کسب و کار شرکتها و موسسات ورزشی استان فارس از طریق مولفه های بازارگرایی و نوآوری
ر متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان دانشکده علوم انسانی، گروه تربیت بدنی و مدیریت ورزشی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.) گرایش: مدیریت ورزشی عنوان: پیش بینی عملکرد کسب و کار شرکتها و موسسات ورزشی استان فارس از طریق مولفه های بازارگرایی و نوآوری استاد […]
پایان نامه بخشبندی کاربران بانکداری بر اساس فناوریهای جدید(موبایلبانک) بر مبنای انتظارات با رویکرد تحلیل خوشهای
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه شهید بهشتی دانشکده مدیریت و حسابداری پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی- بازاریابی عنوان پایاننامه: بخشبندی کاربران بانکداری بر اساس فناوریهای جدید (موبایلبانک) بر مبنای انتظارات با رویکرد تحلیل خوشهای (مورد مطالعه: بانک کشاورزی) تابستان 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]
پایان نامه نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهبود عملکرد سازمان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی پردیس تحصلیلات تکمیلی پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات عنوان: نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهبود عملکرد سازمان ( سازمان شهرداری منطقه 6تهران) زمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در […]
پایان نامه بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی با تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان دانشکده علوم انسانی، گروه روانشناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش: صنعتی سازمانی عنوان: بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی با تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی در بین کارکنان شرکت نفت و گاز شهر گچساران استاد مشاور: دکتر […]
پایان نامه رابطه جو خلاقانه با میزان کار آفرینی دانش در دستگاههای اجرایی شهر یزد
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد پایان نامه: جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی “M.A” گرایش: منابع انسانی عنوان: رابطه جو خلاقانه با میزان کار آفرینی دانش در دستگاههای اجرایی شهر یزد زمستان 93 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت […]
پایان نامه تعیین رابطه بین اخلاق مداری کارکنان بر شهرت و هویت سازمانی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت عنوان پژوهش: تعیین رابطه بین اخلاق مداری کارکنان بر شهرت و هویت سازمانی (مطالعه موردی: سازمان استانداری یزد) برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما […]
پایان نامه بررسی تاثیر برند خدمات بر فرآیند “ارزش مشتری- وفاداری مشتری”
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی علوم و تحقیقات قزوین دانشکده مدیریت و حسابداری پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی ((M.A.)) عنوان: بررسی تاثیر برند خدمات بر فرآیند “ارزش مشتری- وفاداری مشتری“ در خطوط هوایی ایران استاد مشاور: دکتر جواد عباسی بهار 1393 […]
پایان نامه بررسی ،اندازه گیری درجه بندی عوامل موثربررضایت مشتری ازبانکداری الکترونیکی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت برای دریافت درجه کارشناسی ارشد دررشته مدیریت دولتی عنوان پایان نامه : بررسی ،اندازه گیری درجه بندی عوامل موثربررضایت مشتری ازبانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت درمنطقه دلیجان ومحلات ) استاد مشاور: دکترامیرحمزه محرابی پاییز92 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما […]
پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگیهای بیمه پاسارگاد استان گیلان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت پایاننامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش بیمه بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگیهای بیمه پاسارگاد استان گیلان نیمسال تحصیلی تابستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام […]
مشتری مداری و بازار گرایی
متن کامل در sabzfile.com واژۀ نوآوری اولین بار توسط شومپتر[1] در سال 1930 معرفی شد. در تعریف نوآوری بایدگفت که نوآوری بعنوان یک ایده، محصول یا فرایند معرفی شود که برای شرکت، جدید می باشد و اشاره به گرایش شرکت به توسعۀ عناصر جدید یا ترکیب جدیدی از عناصر موجوداز تولیدات، تکنولوژیها یا شیوه […]
پایان نامه سنجش عوامل تاثیر گذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشكده علوم انسانی پایان نامه جهت دریافت درجه كارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی – تحول (M.A) عنوان: سنجش عوامل تاثیر گذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی شهریور 1394
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی(گرایش بازاریابی بین الملل) مطالعه و بررسی عوامل موثر بر تمایلات رفتاری مشتریان )تحلیل مقایسه ای میان بانک های دولتی و خصوصی( پائیز 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما […]
پایان نامه رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ کارشناسی ارشد رشته:مدیریت بازرگانی گرایش :بیمه عنوان: بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در شرکت های بیمه شهرستان رشت تابستان1393 برای رعایت […]
پایان نامه تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور دانشکده علوم انسانی گروه علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی عنوان پایان نامه: تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران استاد مشاور: دکتر لقمان کشاورز پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد […]
پایان نامه تقسیم بندی مشتریان بر اساس تمایل به خرید کالای سبز در بازار مصرفی ایران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین المللی تقسیم بندی مشتریان بر اساس تمایل به خرید کالای سبز در بازار مصرفی ایران شهریور 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما […]
پایان نامه بررسی تاثیر تجربه خدمت، ارزش ویژه رابطه و ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتریان هتلهای شهر یزد
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش: عنوان: بررسی تاثیر تجربه خدمت، ارزش ویژه رابطه و ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتریان هتلهای شهر یزد سال تحصیلی 1394-1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی […]
پایان نامه تاثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت رابطه با مشتریان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت تاثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت رابطه با مشتریان (مطالعه موردی شعب شرق بانک سپه تهران ) دانشجو : راضیه محمدی استاد راهنما : جناب آقای دکترامیر خانلری استاد مشاور : جناب آقای دکتر احد زارع پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در مدیریت MBA 1392 […]
پایان نامه مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانکهای دولتی و خصوصی بر مشتریان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل موضوع : مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانکهای دولتی و خصوصی بر مشتریان استاد مشاور: جناب آقای دکتر منصور مومنی زمستان 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]
پایان نامه بررسی مکانیزمهای مختلف مشتریان در مواجه با نارسایی خدمات و تاثیر شهرت برند بر آن
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت موسسه آموزش عالی نیما پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان بررسی مکانیزمهای مختلف مشتریان در مواجه با نارسایی خدمات و تاثیر شهرت برند بر آن شهریور 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی […]
پایان نامه عوامل مؤثر بر پذیرش بانكداری الكترونیك در میان مشتریان بانك ملت استان اردبیل
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی بینالملل عنوان: عوامل مؤثر بر پذیرش بانكداری الكترونیك در میان مشتریان بانك ملت استان اردبیل زمستان 1393 […]
پایان نامه ارشد : مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانکهای دولتی و خصوصی بر مشتریان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت گرایش : بازاریابی بین الملل عنوان : مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانکهای دولتی و خصوصی بر مشتریان
پایان نامه ارشد : عوامل مؤثر بر پذیرش بانكداری الكترونیك در میان مشتریان بانك ملت استان اردبیل
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت گرایش : بازرگانی بین الملل عنوان : عوامل مؤثر بر پذیرش بانكداری الكترونیك در میان مشتریان بانك ملت استان اردبیل
دانلود پایان نامه پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان
عنوان : شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان
پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: بررسی اثر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتریان بانک سینا
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش : مالی عنوان : بررسی اثر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتریان بانک سینا
پایان نامه ارشد فناوری اطلاعات: طراحی و پیاده سازی سیستم خبره برای پیش بینی الگوی ماندگاری مشتریان
دانلود متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات
پایان نامه ارشد فناوری اطلاعات: شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان و ارائه راهکارهای گوناگون
دانلود متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات
پایان نامه ارشد رشته مدیریت: ارزیابی پذیرش کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت و تمایلات مشتری درمطالعه میدانی بانک ملت
متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت
پایان نامه شناسایی عوامل کلیدی موفقیت بر تجربه ی مشتری
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی گروه مدیریت پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت ، گرایش بازرگانی بینالملل عنوان شناسایی و رتبهبندی عوامل کلیدی موفقیت بر تجربه ی مشتری در بانک بهمن ماه 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]
پایان نامه رابطه عدالت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی عنوان: رابطه عدالت سازمانی و خودسودمندی کارکنان با رفتار شهروندی سازمانی در بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی استان تهران زمستان 91 برای […]
پایان نامه عملکرد مدیریتی مدیران آموزشی با رضایتمندی کارکنان
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات کرمان گروه مدیریت آموزشی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت آموزشی (M.A) عنوان : بررسی رابطه عملکرد مدیریتی مدیران آموزشی با رضایتمندی کارکنان آموزش ودانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان سال تحصیلی92-91 […]
پایان نامه بررسی روابط بین سرمایه گذاری سازمان در سرمایه اجتماعی ، تعلق کارکنان ، پیامدهای کاری و عملکرد مشتری
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایاننامه کارشناسی ارشد در رشتهی مدیریت بازرگانی (بازاریابی) بررسی روابط بین سرمایه گذاری سازمان در سرمایه اجتماعی ، تعلق کارکنان ، پیامدهای کاری و عملکرد مشتری (مورد مطالعه: بانکهای تجاری استان ایلام ) استاد مشاور: دکتر محمد تابان شهریورماه 1393 برای رعایت حریم […]
پایان نامه بررسی رابطه بین سبک رهبری مدیران و یادگیری سازمانی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود دانشکده علوم انسانی ، گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.A” گرایش : مدیریت منابع انسانی عنوان : بررسی رابطه بین سبک رهبری مدیران و یادگیری سازمانی (مطالعه موردی: شعب بانک کشاورزی شهرستان شاهرود) پاییز 1393 برای رعایت […]
پایان نامه پیش بینی عملکرد کسب و کار شرکتها و موسسات ورزشی استان فارس از طریق مولفه های بازارگرایی و نوآوری
ر متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان دانشکده علوم انسانی، گروه تربیت بدنی و مدیریت ورزشی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.) گرایش: مدیریت ورزشی عنوان: پیش بینی عملکرد کسب و کار شرکتها و موسسات ورزشی استان فارس از طریق مولفه های بازارگرایی و نوآوری استاد […]
پایان نامه بخشبندی کاربران بانکداری بر اساس فناوریهای جدید(موبایلبانک) بر مبنای انتظارات با رویکرد تحلیل خوشهای
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه شهید بهشتی دانشکده مدیریت و حسابداری پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی- بازاریابی عنوان پایاننامه: بخشبندی کاربران بانکداری بر اساس فناوریهای جدید (موبایلبانک) بر مبنای انتظارات با رویکرد تحلیل خوشهای (مورد مطالعه: بانک کشاورزی) تابستان 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]
پایان نامه نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهبود عملکرد سازمان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی پردیس تحصلیلات تکمیلی پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات عنوان: نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهبود عملکرد سازمان ( سازمان شهرداری منطقه 6تهران) زمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در […]
پایان نامه بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی با تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان دانشکده علوم انسانی، گروه روانشناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش: صنعتی سازمانی عنوان: بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی با تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی در بین کارکنان شرکت نفت و گاز شهر گچساران استاد مشاور: دکتر […]
پایان نامه رابطه جو خلاقانه با میزان کار آفرینی دانش در دستگاههای اجرایی شهر یزد
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد پایان نامه: جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی “M.A” گرایش: منابع انسانی عنوان: رابطه جو خلاقانه با میزان کار آفرینی دانش در دستگاههای اجرایی شهر یزد زمستان 93 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت […]
پایان نامه تعیین رابطه بین اخلاق مداری کارکنان بر شهرت و هویت سازمانی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت عنوان پژوهش: تعیین رابطه بین اخلاق مداری کارکنان بر شهرت و هویت سازمانی (مطالعه موردی: سازمان استانداری یزد) برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما […]
پایان نامه بررسی تاثیر برند خدمات بر فرآیند “ارزش مشتری- وفاداری مشتری”
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی علوم و تحقیقات قزوین دانشکده مدیریت و حسابداری پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی ((M.A.)) عنوان: بررسی تاثیر برند خدمات بر فرآیند “ارزش مشتری- وفاداری مشتری“ در خطوط هوایی ایران استاد مشاور: دکتر جواد عباسی بهار 1393 […]
پایان نامه بررسی ،اندازه گیری درجه بندی عوامل موثربررضایت مشتری ازبانکداری الکترونیکی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت برای دریافت درجه کارشناسی ارشد دررشته مدیریت دولتی عنوان پایان نامه : بررسی ،اندازه گیری درجه بندی عوامل موثربررضایت مشتری ازبانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت درمنطقه دلیجان ومحلات ) استاد مشاور: دکترامیرحمزه محرابی پاییز92 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما […]
پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگیهای بیمه پاسارگاد استان گیلان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت پایاننامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش بیمه بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگیهای بیمه پاسارگاد استان گیلان نیمسال تحصیلی تابستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام […]
مشتری مداری و بازار گرایی
متن کامل در sabzfile.com واژۀ نوآوری اولین بار توسط شومپتر[1] در سال 1930 معرفی شد. در تعریف نوآوری بایدگفت که نوآوری بعنوان یک ایده، محصول یا فرایند معرفی شود که برای شرکت، جدید می باشد و اشاره به گرایش شرکت به توسعۀ عناصر جدید یا ترکیب جدیدی از عناصر موجوداز تولیدات، تکنولوژیها یا شیوه […]
پایان نامه سنجش عوامل تاثیر گذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشكده علوم انسانی پایان نامه جهت دریافت درجه كارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی – تحول (M.A) عنوان: سنجش عوامل تاثیر گذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی شهریور 1394