پایان نامه ارشد: تبیین فرایند وفاداری مشتریان بانکی از طریق سفارشی سازی خدمات شعب بانک
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت دولتی
گرایش :نیروی انسانی
عنوان : تبیین فرایند وفاداری مشتریان بانکی از طریق سفارشی سازی خدمات شعب بانک صادرات استان گیلان
دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت
دانشکده مدیریت و حسابداری، گروه مدیریت دولتی
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد (M.A)
گرایش نیروی انسانی
موضوع تحقیق:
تبیین فرایند وفاداری مشتریان بانکی از طریق سفارشی سازی خدمات شعب بانک صادرات استان گیلان
استاد راهنما :
دکتر حمیدرضا رضایی کلیدبری
استاد مشاور:
دکتر مهرداد گودرزوند چگینی
زمستان1392
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده
در محیط رقابتی و پرچالش امروزی، سازمانها بیش از هرچیز، بر ایجاد روابط پایدار و سودآور با مشتریان تأکید میکنند. بازاریابی سنتی در تئوری و عمل، همواره بر جذب مشتریان جدید و افزایش فروش تأکید میکرده است؛ اما امروزه، این دیدگاه تغییر یافته و واقعیتهای جدیدی پیش روی بازاریابان شرکتها گشوده شده است.
هدف کلی این تحقیق، تبیین فرایند وفاداری مشتریان بانکی از طریق سفارشیسازی خدمات است. روش تحقیق از نوع توصیفی و هدف آن کاربردی است و روش گردآوری دادهها میدانی و ابزار آن پرسشنامه است . در تحقیق حاضر جامعه آماری مورد مشتریان برتر(ویژه) شعب بانک صادرات گیلان با تعداد 443 نفر است. با در نظر گرفتن تعداد کل جامعه آماری و با توجه به فرمول کوکران حجم نمونه 206 نفر است که تعداد 240 پرسشنامه با استفاده از روش نمونهبرداری غیراحتمالی در دسترس توزیع شد. در نهایت تعداد 216 پرسشنامه از مشتریان جمعآوری شد و اطلاعات مورد تجزیه تحلیل قرار گرفت.با تجزیه و تحلیل دادهها مشخص گردید که سفارشی سازی خدمات با کیفیت ادراک شده، رضایت مشتری و اعتماد مشتری ارتباط معنیداری دارد اما با وفاداری مشتری رابطه معنیداری ندارد. همچنین نتایج نشان داد که اعتماد مشتری و رضایت مشتری در تقویت و تضعیف ارتباط بین سفارشی سازی خدمات و وفاداری مشتری تاثیری ندارد.
فصل اول
کلیات تحقیق
مقدمه