دانلود پایان نامه درباره ارتباطات بازاریابی یکپارچه
برای دانلود پایان نامه ها درباره این موضوع روی تصویر زیر کلیک کنید
پایان نامه قابلیت ارتباطات بازاریابی یکپارچه و عملکرد نام تجاری
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده حسابداری و مدیریت گروه مدیریت بازرگانی عنوان قابلیت ارتباطات بازاریابی یکپارچه و عملکرد نام تجاری پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی بین الملل مرداد 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]
دانلود پایان نامه : بررسی ارتباطات یکپارچه بازاریابی در فروشگاههای زنجیره ای و ارائه یک مدل پیشنهادی
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته MBA عنوان : بررسی ارتباطات یکپارچه بازاریابی در فروشگاههای زنجیره ای و ارائه یک مدل پیشنهادی
پایان نامه ارشد رشته مدیریت: طراحی مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی پویا با استفاده از روشهای تصمیم گیری چند معیاره DEMATEL و ANP در صنعت بانکداری
متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت
پایان نامه ها درباره بازاریابی داخلی استراتژیک -آمیخته بازاریابی درونی
پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان پایان نامه ارشد رشته مدیریت : رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی بادرکی از میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو پایان نامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف […]
پایان نامه بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده ادبیات و علوم انسانی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (بازاریابی) عنوان: بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت پتروشیمی ایلام) استاد مشاور: دکتر یاسان الله پوراشرف شهریور 93 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]
پایان نامه رابطه بین مدیریت کیفیت جامع وعملکرد بازاریابی در شرکت نورد و لوله صفا
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته تحصیلی: مدیریت بازرگانی(گرایش داخلی) عنوان: رابطه بین مدیریت کیفیت جامع وعملکرد بازاریابی در شرکت نورد و لوله صفا تابستان93 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج […]
پایان نامه تاثیر هماهنگی استراتژیهای بازاریابی بر عملکرد زنجیره تامین
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشتهی مدیریت اجرایی عنوان تاثیر هماهنگی استراتژیهای بازاریابی بر عملکرد زنجیره تامین ( پژوهشی در شرکتهای صنایع شیمیایی استان زنجان) استاد مشاور دکتر سید کمال صادقی تاریخ ارائه پایان نامه بهمن ماه 1392 برای رعایت حریم […]
پایان نامه بررسی اثرات ارتباطات مبتنی بر همکاری بر ایجاد قابلیتهای مرتبط با بازار و معیارهای عملکرد روابط
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تبریز دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی گروه مدیریت پایاننامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بینالملل عنوان بررسی اثرات ارتباطات مبتنی بر همکاری بر ایجاد قابلیتهای مرتبط با بازار و معیارهای عملکرد روابط استاد مشاور دکتر یونس جبار زاده […]
پایان نامه ارزیابی تاثیر عوامل سازمانی بر نتایج مالی و بازاریابی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات دانشکده علوم انسانی گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت گرایش:اجرایی (استراتژیک) عنوان: ارزیابی تاثیر عوامل سازمانی بر نتایج مالی و بازاریابی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در دو بانک ایرانی استاد مشاور: دکترناهید […]
پایان نامه بررسی ورودیها و خروجیهای موثر بر قابلیت بازاریابی الکترونیکی در شرکتهای کوچک و متوسط شهر کرمانشاه
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه دانشکده تحصیلات تک گروه مدیریت بازرگانی (M.A.) پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ” گرایش بازاریابی” عنوان: بررسی ورودیها و خروجیهای موثر بر قابلیت بازاریابی الکترونیکی در شرکتهای کوچک و متوسط شهر کرمانشاه شهریور 94 برای رعایت […]
پایان نامه بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه شیخ بهایی دانشکده مدیریت پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان(مورد مطالعه:هتلهای منتخب شهر اصفهان) دکتر هادی تیموری شهریور ماه 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل […]
پایان نامه همسوئی استراتژیهای بازاریابی و تولید در صنعت سیم و کابل
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موسسه آموزش عالی مهر البرز همسوئی استراتژیهای بازاریابی و تولید در صنعت سیم و کابل پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت MBA استاد مشاور دکتر محمدعلی شاهحسینی زمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما […]
پایان نامه یکپارچه سازی اعتماد و ارزشهای شخصی با مدل پذیرش فناوری(TAM) در مراجعه کنندگان به گمرکات استان گیلان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایاننامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازاریابی عنوان: یکپارچه سازی اعتماد و ارزشهای شخصی با مدل پذیرش فناوری(TAM) در مراجعه کنندگان به گمرکات استان گیلان […]
پایان نامه نقش «بازاریابی» در فضای پیچیده رقابتی بانکهای ایران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت نقش «بازاریابی» در فضای پیچیده رقابتی بانکهای ایران برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال […]
پایان نامه یکپارچه سازی اعتماد و ارزشهای شخصی با مدل پذیرش فناوری(TAM)
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایاننامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازاریابی عنوان: یکپارچه سازی اعتماد و ارزشهای شخصی با مدل پذیرش فناوری(TAM) در مراجعه کنندگان به گمرکات استان گیلان بهار1394 برای رعایت […]
پایان نامه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گروه آموزشی مدیریت دانشکده مدیریت و حسابداری پایاننامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت تحول عنوان: تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران نیمسال تحصیلی شهریور 1394 برای […]
پایان نامه تاثیر فعالیت های بازاریابی بر تداوم ارتباط (مطالعه موردی شعب منطقه پنج بانک ملت)
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا دانشکده مدیریت، گروه بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ( M.A) گرایش بازاریابی عنوان : تاثیر فعالیت های بازاریابی بر تداوم ارتباط (مطالعه موردی شعب منطقه پنج بانک ملت) زمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام […]
پایان نامه تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور دانشکده مدیریت و حسابداری مرکز تهران- ری پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(گرایش بازاریابی) عنوان: تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران فروردین 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در […]
پایان نامه تاثیر فعالیت های بازاریابی بر تداوم ارتباط
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا دانشکده مدیریت، گروه بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ( M.A) گرایش بازاریابی عنوان : تاثیر فعالیت های بازاریابی بر تداوم ارتباط (مطالعه موردی شعب منطقه پنج بانک ملت) زمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]
پایا ن نامه تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور دانشکده مدیریت و حسابداری مرکز تهران- ری پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(گرایش بازاریابی) عنوان: تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران فروردین 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در […]
پایان نامه : بررسی تأثیرات كیفیت خدمات، ارتباطات و تجربه نام ونشان تجاری بر تعلق نام و نشان تجاری و توجهات خرید مشتری
دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی((M.A گرایش: بازاریابی عنوان: بررسی تأثیرات كیفیت خدمات، ارتباطات و تجربه نام ونشان تجاری بر تعلق نام و نشان تجاری و توجهات خرید مشتری استاد راهنما : دکتر الهام فریدچهر استاد مشاور : دکتر […]
پایان نامه ارشد : شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : صنایع گرایش :صنایع عنوان : شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان
دانلود پایان نامه ارشد:تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش شرکت کاشی الوند
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش : بازاریابی عنوان : تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش شرکت کاشی الوند
دانلود پایان نامه ارشد : ارایه یک متدولوژی برای مدیریت موجودی با رویکرد یکپارچه سازی سیستمهای اطلاعاتی
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مکانیک گرایش : ساخت و تولید عنوان : ارایه یک متدولوژی برای مدیریت موجودی با رویکرد یکپارچه سازی سیستمهای اطلاعاتی
دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت : بررسی و شناخت موًثرترین ابزارهای ارتباطات بازاریابی
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت عنوان : بررسی و شناخت موًثرترین ابزارهای ارتباطات بازاریابی
پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی: تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی عنوان : تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان بر اساس مدل SWIPE
پایان نامه ارشد مهندسی فناوری اطلاعات: بازمهندسی فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برای ارائه استراتژیهای بازاریابی
دانلود متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات
پایان نامه تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی،گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلی M.A عنوان : مطالعه تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین در شرایط رقابتی(مطالعه موردی: مقایسه […]
پایان نامه قابلیت فناوری اطلاعات و اثرات آنها بر نوآوری در شرکت
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تبریز دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی گرایش بازاریابی عنوان قابلیت های فناوری اطلاعات و اثرات آنها بر نوآوری در شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور مرداد 1393 […]
پایان نامه عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش: مالی عنوان: عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک از سوی مشتریان مورد مطالعه بانک پارسیان کاشان زمستان 1393 برای […]
پایان نامه تاثیر اتوماسیون اداری بر روند کارها و اخذ تصمیم نهایی
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نـراق حوزه معاونت پژوهشی « پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد “M.A“» در رشته : مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی موضوع : بررسی تاثیر اتوماسیون اداری بر روند کارها و اخذ تصمیم نهایی توسط مدیران در دادگستری کل استان کرمانشاه […]
پایان نامه تأثیر سیاستهای مشتری محوری بر عملکرد شرکت بیمه
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش مالی عنوان: بررسی تأثیر سیاستهای مشتری محوری بر عملکرد شرکت بیمه سامان در رشته بیمه عمر و تشکیل سرمایه تابستان 92 برای رعایت حریم خصوصی […]
پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان شرکت مخابرات
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده حسابداری و مدیریت گروه مدیریت بازرگانی عنوان قابلیت ارتباطات بازاریابی یکپارچه و عملکرد نام تجاری پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی بین الملل مرداد 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]
دانلود پایان نامه : بررسی ارتباطات یکپارچه بازاریابی در فروشگاههای زنجیره ای و ارائه یک مدل پیشنهادی
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته MBA عنوان : بررسی ارتباطات یکپارچه بازاریابی در فروشگاههای زنجیره ای و ارائه یک مدل پیشنهادی
پایان نامه ارشد رشته مدیریت: طراحی مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی پویا با استفاده از روشهای تصمیم گیری چند معیاره DEMATEL و ANP در صنعت بانکداری
متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت
پایان نامه ها درباره بازاریابی داخلی استراتژیک -آمیخته بازاریابی درونی
پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان پایان نامه ارشد رشته مدیریت : رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی بادرکی از میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو پایان نامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف […]
پایان نامه بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده ادبیات و علوم انسانی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (بازاریابی) عنوان: بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت پتروشیمی ایلام) استاد مشاور: دکتر یاسان الله پوراشرف شهریور 93 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]
پایان نامه رابطه بین مدیریت کیفیت جامع وعملکرد بازاریابی در شرکت نورد و لوله صفا
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته تحصیلی: مدیریت بازرگانی(گرایش داخلی) عنوان: رابطه بین مدیریت کیفیت جامع وعملکرد بازاریابی در شرکت نورد و لوله صفا تابستان93 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج […]
پایان نامه تاثیر هماهنگی استراتژیهای بازاریابی بر عملکرد زنجیره تامین
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشتهی مدیریت اجرایی عنوان تاثیر هماهنگی استراتژیهای بازاریابی بر عملکرد زنجیره تامین ( پژوهشی در شرکتهای صنایع شیمیایی استان زنجان) استاد مشاور دکتر سید کمال صادقی تاریخ ارائه پایان نامه بهمن ماه 1392 برای رعایت حریم […]
پایان نامه بررسی اثرات ارتباطات مبتنی بر همکاری بر ایجاد قابلیتهای مرتبط با بازار و معیارهای عملکرد روابط
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تبریز دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی گروه مدیریت پایاننامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بینالملل عنوان بررسی اثرات ارتباطات مبتنی بر همکاری بر ایجاد قابلیتهای مرتبط با بازار و معیارهای عملکرد روابط استاد مشاور دکتر یونس جبار زاده […]
پایان نامه ارزیابی تاثیر عوامل سازمانی بر نتایج مالی و بازاریابی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات دانشکده علوم انسانی گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت گرایش:اجرایی (استراتژیک) عنوان: ارزیابی تاثیر عوامل سازمانی بر نتایج مالی و بازاریابی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در دو بانک ایرانی استاد مشاور: دکترناهید […]
پایان نامه بررسی ورودیها و خروجیهای موثر بر قابلیت بازاریابی الکترونیکی در شرکتهای کوچک و متوسط شهر کرمانشاه
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه دانشکده تحصیلات تک گروه مدیریت بازرگانی (M.A.) پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ” گرایش بازاریابی” عنوان: بررسی ورودیها و خروجیهای موثر بر قابلیت بازاریابی الکترونیکی در شرکتهای کوچک و متوسط شهر کرمانشاه شهریور 94 برای رعایت […]
پایان نامه بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه شیخ بهایی دانشکده مدیریت پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان(مورد مطالعه:هتلهای منتخب شهر اصفهان) دکتر هادی تیموری شهریور ماه 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل […]
پایان نامه همسوئی استراتژیهای بازاریابی و تولید در صنعت سیم و کابل
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موسسه آموزش عالی مهر البرز همسوئی استراتژیهای بازاریابی و تولید در صنعت سیم و کابل پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت MBA استاد مشاور دکتر محمدعلی شاهحسینی زمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما […]
پایان نامه یکپارچه سازی اعتماد و ارزشهای شخصی با مدل پذیرش فناوری(TAM) در مراجعه کنندگان به گمرکات استان گیلان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایاننامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازاریابی عنوان: یکپارچه سازی اعتماد و ارزشهای شخصی با مدل پذیرش فناوری(TAM) در مراجعه کنندگان به گمرکات استان گیلان […]
پایان نامه نقش «بازاریابی» در فضای پیچیده رقابتی بانکهای ایران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت نقش «بازاریابی» در فضای پیچیده رقابتی بانکهای ایران برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال […]
پایان نامه یکپارچه سازی اعتماد و ارزشهای شخصی با مدل پذیرش فناوری(TAM)
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایاننامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازاریابی عنوان: یکپارچه سازی اعتماد و ارزشهای شخصی با مدل پذیرش فناوری(TAM) در مراجعه کنندگان به گمرکات استان گیلان بهار1394 برای رعایت […]
پایان نامه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گروه آموزشی مدیریت دانشکده مدیریت و حسابداری پایاننامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت تحول عنوان: تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران نیمسال تحصیلی شهریور 1394 برای […]
پایان نامه تاثیر فعالیت های بازاریابی بر تداوم ارتباط (مطالعه موردی شعب منطقه پنج بانک ملت)
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا دانشکده مدیریت، گروه بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ( M.A) گرایش بازاریابی عنوان : تاثیر فعالیت های بازاریابی بر تداوم ارتباط (مطالعه موردی شعب منطقه پنج بانک ملت) زمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام […]
پایان نامه تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور دانشکده مدیریت و حسابداری مرکز تهران- ری پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(گرایش بازاریابی) عنوان: تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران فروردین 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در […]
پایان نامه تاثیر فعالیت های بازاریابی بر تداوم ارتباط
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا دانشکده مدیریت، گروه بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ( M.A) گرایش بازاریابی عنوان : تاثیر فعالیت های بازاریابی بر تداوم ارتباط (مطالعه موردی شعب منطقه پنج بانک ملت) زمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]
پایا ن نامه تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور دانشکده مدیریت و حسابداری مرکز تهران- ری پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(گرایش بازاریابی) عنوان: تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران فروردین 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در […]
پایان نامه : بررسی تأثیرات كیفیت خدمات، ارتباطات و تجربه نام ونشان تجاری بر تعلق نام و نشان تجاری و توجهات خرید مشتری
دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی((M.A گرایش: بازاریابی عنوان: بررسی تأثیرات كیفیت خدمات، ارتباطات و تجربه نام ونشان تجاری بر تعلق نام و نشان تجاری و توجهات خرید مشتری استاد راهنما : دکتر الهام فریدچهر استاد مشاور : دکتر […]
پایان نامه ارشد : شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : صنایع گرایش :صنایع عنوان : شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان
دانلود پایان نامه ارشد:تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش شرکت کاشی الوند
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش : بازاریابی عنوان : تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش شرکت کاشی الوند
دانلود پایان نامه ارشد : ارایه یک متدولوژی برای مدیریت موجودی با رویکرد یکپارچه سازی سیستمهای اطلاعاتی
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مکانیک گرایش : ساخت و تولید عنوان : ارایه یک متدولوژی برای مدیریت موجودی با رویکرد یکپارچه سازی سیستمهای اطلاعاتی
دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت : بررسی و شناخت موًثرترین ابزارهای ارتباطات بازاریابی
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت عنوان : بررسی و شناخت موًثرترین ابزارهای ارتباطات بازاریابی
پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی: تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی عنوان : تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان بر اساس مدل SWIPE
پایان نامه ارشد مهندسی فناوری اطلاعات: بازمهندسی فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برای ارائه استراتژیهای بازاریابی
دانلود متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات
پایان نامه تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی،گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلی M.A عنوان : مطالعه تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین در شرایط رقابتی(مطالعه موردی: مقایسه […]
پایان نامه قابلیت فناوری اطلاعات و اثرات آنها بر نوآوری در شرکت
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تبریز دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی گرایش بازاریابی عنوان قابلیت های فناوری اطلاعات و اثرات آنها بر نوآوری در شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور مرداد 1393 […]
پایان نامه عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش: مالی عنوان: عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک از سوی مشتریان مورد مطالعه بانک پارسیان کاشان زمستان 1393 برای […]
پایان نامه تاثیر اتوماسیون اداری بر روند کارها و اخذ تصمیم نهایی
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نـراق حوزه معاونت پژوهشی « پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد “M.A“» در رشته : مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی موضوع : بررسی تاثیر اتوماسیون اداری بر روند کارها و اخذ تصمیم نهایی توسط مدیران در دادگستری کل استان کرمانشاه […]
پایان نامه تأثیر سیاستهای مشتری محوری بر عملکرد شرکت بیمه
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش مالی عنوان: بررسی تأثیر سیاستهای مشتری محوری بر عملکرد شرکت بیمه سامان در رشته بیمه عمر و تشکیل سرمایه تابستان 92 برای رعایت حریم خصوصی […]
پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان شرکت مخابرات