دانلود پایان نامه ارشد : نقش زن در بازاریابی سبز
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی
گرایش :مدیریت بازاریابی
عنوان : نقش زن در بازاریابی سبز
دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر
گروه:
مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی)
موضوع:
نقش زن در بازاریابی سبز
(مطالعه موردی زنان فروشنده ساکن شهرستان ابهر)
پایانامه برای در یافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)
استاد راهنما:
دکتر حسین عابدی
استاد مشاور:
دکتر کامیار کاوش
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فهرست مطالب
فصل اول
۱-1-بیان مسئله: 8
۱-2- اهمیت و ضرورت پژوهش: 9
۱-3- اهداف پژوهش: 10
۱-4- پرسشهای پژوهش: 10
۱-5- فرضیات پژوهش: 11
۱-6- روش پژوهش: 11
۱-7- روش گردآوری دادهها: 13
۱-8- تعریف واژهها و اصطلاحات پژوهش: 13
۱-9- قلمرو پژوهش: 15
فصل دوم
۲-1- مقدمه: 17
۲-2-مبانی نظری پژوهش: 17
2-3 پیشینه پژوهش: 52
فصل سوم
۳-1- مقدمه: 58
۳-2- روش پژوهش: 58
۳-3- روش جامعه آماری: 60
۳-4- روشها و ابزار تجزیه و تحلیل: 66
فصل چهارم
۴-1- مقدمه. 73
۴-2-تحلیل توصیفی دادهها (ویژگیهای جمعیتشناختی نمونه آماری): 73
4-3- آزمون فرضیات: 76
فصل پنجم
۵-1- مقدمه: 93
۵-2- بحث راجع به موضوع: 93
۵-3- نتایج حاصل از پژوهش: 93
5-4- پیشنهاد: 96
5-5- محدودیت های پژوهش: 96
منابع فارسی و لاتین: 97
پیوست. 102
پرسشنامه نقش زن دربازاریابی سبز. 102
چکیده:
انسان همواره برای عرضه کالای خود به دیگران از هرگونه ابزاری استفاده نموده و گاه این ابزار فروش کالا که با نام بازاریابی، از آن یاد شده مشکلات خاص خود را برای محیط زیست و سلامت انسان به وجود آورده است. این پژوهش با هدف تأثیرگذاری نقش زن در بازاریابی سبز با مطالعه موردی زنان فروشنده ساکن ابهر انجام گرفته است. پژوهش ازنوع توصیفی- پیمایشی و کاربردی هست. با انتخاب 60نفر نمونه از فروشندگان خانم ساکن ابهر که دارای جامعه محدود می باشند از فرمول کوکران محدود با استفاده از جدول مورگان انتخاب و با تهیه پرسشنامه استاندارد توسط نرم افزار 21SPSS داده ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت .آلفای کرونباخ 0.88داده هادارای پایایی قابل قبول بودند. به وسیله آزمون کلموگروف- اسمیرنوف دارای توزیع نرمال، خطای متغیرهای مستقل بین1.5 الی2.5 بود که توسط آزمون دوربین واتسن انجام شد .رگرسیون فرضیات توسط آزمون تی- مستقل و مشخص شدن ضریب ®70% نقش زنان فروشنده ساکن ابهر تعیین شد و تأیید همه فرضیات به کمک آزمون تحلیل عاملی به اثبات رسید.
کلید واژگان: زن، بازاریابی سبز، محیط زیست، فروشنده، ارتباط سالم
فصل اول؛